BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tahunKONFLiKhidup2009



terlalu lama rasanya xmenjenguk blog aku ni yang terbiar sepi, dek kerana blogspot di ofis dh kena block. huhuhuhuuu...

sedar tak sedar tahun yg penuh liku2 duka bakal ditinggalkan utk memberi ruang "Selamat Datang" buat tahun 2010...

2010 bermakna usiaku bakal mencecah 24 thn
2010... aku takkan biarkan diri aku masih di tahap yang lama dengan gaji yang sama... huk huk. GAJi... bukan kerana mata duitan tapi itulah yang membezakan setiap insan. untuk servive, duit sangat penting apatah lagi jika berlaku sesuatu pada diri @ family, nobody can help you. melainkan diri & taraf hidup yang ada. aku tak perlu nama @ gelaran2. cukuplah sekadar apa yang aku ada akan dapat menampung di hari mendatang.

dengan azam yang baru 2010, aku pohon maaf & bersedia memaafkan sesiapa jua termasuk yang menhunus keris dari belakang, akan ku buangnya & ubati luka.

WELCOME 2010...
aku bersedia hadapi dengan tabah

0 comments