BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

ART FOR GAZA : calling for participant


click image
for more info
017 - 7221986 (amin)
or
artforgaza@gmail.com

part time xtvt


bahan2 yg diperlukan:
1 kilo cacing pnjg yg comey
beberapa batang joran mengikut sesedap hati

barisan pemancing2 terhangat di pasaran



sian ikan ni, xde org nk dia, so aku pn buat2 la amek gmbr ikan ni,
kang kocik plak ati dio



yeah... inilah ikan yg dinantikan akhirnya muncul jua

si penyibok :D




model ni adalah mak aku :D


biar sampai termuntah


cintaku sampai ke eutophia...
entah kali ke berapa aku dh pasang lagu ni... hehehehee
dr pg tadi smpai skrg kol 7mlm, biar sampai termuntah
biar cair taik telinga heheheheee

tp bila dgr ja lagu ni asyik gelak golek2
mau tak nya, klaw dgr lagu saja mmg la ok,
tp tgk vdeo klipnya, mak aiii lawak giler

perlukah penari2 bapok tu
huhuhu... siap pkai earing lg... hahahhaaa
pas2 pkai seluar smpai paras dada :D
warna ijau plak tu hehehehe
menggelikan betui... bongokssss...

tp nk wat camner tetiba aku tersuka lagu ni
huhuhuuu... aku pn tataw lagu ni thn bila
mgkn time tu aku blom lahir kot :D
kdg2 bila dgr lagu lama2 ni best gak


RIA RESTI FAUZI - CINTAKU SAMPAI KE EUTOPHIA

Kalau kau benar sayang padaku
Dan kalau kau benar cinta
Ucapkanlah janji setiamu

Kalau kau benar sungguh mau
semua milikku untukmu
jiwa dan ragaku
semuanya milikmu

Bukanlah emas permata(intan berlian?)
Juga bukan gemerlap dunia(bintang-bintang?)
Bulan madu aku pun tak minta

Asalkan kita dapat berdua
aku pun bahagia
Kemana pun kamu pergi ku kan ikut kamu
walau ke ujung dunia

Jangankan gunung Fujiyama,
puncak Himalaya kuikut kamu
Jangankan ke Kamboja,
ke Eutophia kuikut kamu

Kalau kamu memang cinta aku,
ke kutub utara aku ikut kamu

Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. janganlah bimbang dan ragu sayang
Sungguh mati aku cinta kepadamu

Jangankan gunung Fujiyama,
puncak Himalaya kuikut kamu
Jangankan ke Kamboja, ke Eutophia ku ikut kamu
Kalau kamu memang cinta aku, ke kutub utara aku ikut kamu

Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. jangan kau tinggalkan daku sayang
Jangan.. jangan.. jangan kau lupa janjimu
Oh Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. jangan kau tinggalkan daku sayang

video