BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

intro LaNGtEngaH


mlm ni tetiba jiran umh aku bukak wireless... :D apa lagi mcm saploh thn xjmpa tenet lah aku menggunakannya
perkara pertama aku terfikir adalah untuk mengupload gmbr percutian aku ke lang tengah,
tp terbukak facebook, layan myspace laaa...
so, ini adalah intro gmbr2 ke lang tengah, terengganu
sebelum aku terlupa trus memndgkn lama benor blog ku dibiarkan sepi...






yeaaa... bestnya snorkeling
rindu banget, mgkn aku akn pergi lg



sesampainya kami terus berkayak tanpa memikirkan masa depan



semua gmbr ini tnpa sebarang editing memndgkn aku mls mau editnya di kala ini... ngeh ngeh ngeh n aku akan upload gmbr mengikut hari2 yg telah ku lalui selama 3 hari 4 mlm di sana :D

2 comments:

emmetRaxor said...

huhs..
best weh..
blan 12 neh artOgroup nak anjurkan program mari SnapO kat langkawi..
kalou jadi masih dalam perancangan..insyaallah..
Siapa photographer leh join..nanti aku akan letak iklan kat http://artogroup.blogspot.com
okeh..

sHutDoWN said...

ok2... best tuu
nk join...
tp nnt hang kena ttpkn tarikh arr sbb bln 12 aku akn ke bandung skali lg :D