BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

jangan kau kejutkan aku dari lamunan yang panjang...


sepi...

bunga-bungaan yang mewangi meresap ke rongga hidung ku. terasa seperti di ladang bunga. wangi-wangiannya, warna-warnanya... oh sungguh mengasyikkan. ku di buai bersama kuntum-kuntuman bunga. bertemankan keindahan hati. bersama wangian suci... sungguh suci.

namun lamunan ku dikejutkan tatkala aku terdengan sesuatu. oh, sungguh membingitkan...


tepat jam 6 ptg... owh... rupanya masa untuk ku pulang :D
ya, hari ni xde pape yang aku buat melainkan melayan internet 8.30-6.00...
mengadap desktop yg kosong tp berilmu...


plz... shutdown yg cmputer now n don't forget to sign out yr blogger acc :D

2 comments:

Ani Nadila Yusof said...

ini keje ko rupanya. aku bagitau bos ko baru tau.

sHutDoWN said...

emmm xkesah... bhn xde, gue relex :D